نمایشگاه ریخته گری و معدن _ نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران

  1. خانه
  2. /
  3. پروژه ها
  4. /
  5. نمایشگاه ریخته گری و معدن _ نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران

نمایشگاه ریخته گری و معدن _ نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران

نمایشگاه تخصصی ریخته گری، قالب سازی، قطعه سازی و همچنین نمایشگاه تخصصی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار گردید.

نمایشگاه ریخته گری رویدادی برجسته برای صنعت ریخته گری، قالب سازی،مدل سازی، ماشین کاری-آهنگری-نسوزها-کوره های صنعتی و عملیات حرارتی-ماشین آلات و صنایع وابسته محسوب می شود. باتوجه به اهمیت صنعت ریخته گری و نیاز مبرم آن در صنایع مختلف، برگزاری رویدادی با عنوان تخصصی می تواندگامی موثر در جهت شکوفایی پتانسیل های این صنعت، همچنین بررسی فرصت ها و چالش های پیش روی صنایع متالورژِی و ریخته گری بهمراه داشته باشد.
نمایشگاه معدن با رویکرد تامین و تجهیز ماشین آلات، تجهیزات و خدمات مورد نیاز در زنجیره ارزش معادن و صنایع معدنی کشور در حوزه های اکتشاف، استخراج و فرآوری مواد معدنی، همراه با برنامه های جانبی و نشست های تخصصی با همکاری سازمان ها و تشکل های معدنی کشور برگزار شد.

شرکت راهکار گستران آرون (فعال در زمینه مشاوره و مهندسی فروآلیاژها، صنایع شمش منیزیم، مواد کربنی و …) نیز با متخصصان و کارشناسان خود در این نمایشگاه حضور پیدا نموده و ضمن بازدید از غرفه ها، برگزاری دیدارها و جلسات با صنعتگران، فعالان و سرمایه گذاران مرتبط با حوزه کاری را در دستور کار قرار داد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.